Přeskočit na hlavní obsah

Příspěvky

Zajímavé

Tréninková pyramida - aneb jak stanovit své tréninkové priority

Určitě jste už tohle už slyšeli... Dům nemůžete postavit na špatných základech, pokud nechcete, aby vám brzy spadl. A podobně je to se vším v životě, včetně tréninku. Nevím, jestli jste už o téhle tréninkové pyramidě slyšeli, ale mě neskutečně zaujala. Je používána převážně trenéry (i já na ni narazila v trenérském kurzu), avšak je nesmírně důležitá pro každého člověka, který se chce zorientovat v tom, jak vlastně trénovat, stanovit své priority a utřídit kvanta informací, které nalezneme na internetu. První stupínek pyramidy začíná klasicky tím nejdůležitějším (tedy základem, který je klíčem k úspěchu a ke "stavbě") a bez kterého nemá smysl se pokoušet o dosažení vyšších stupínků. Jedině pokud zvládnete a zdoláte první stupínek, má cenu se zabývat druhým, třetím apod. Jak si vysvětlíme níže, pokud nemáte vůbec naplánované, kdy pravidelně trénujete, nemá cenu, se zabývat tím, jestli mezi sety držet pauzu minutu či tři.


1. Vytrvalost resp. dodržování daného cíle - Bez pravide…

Nejnovější příspěvky

Kuřecí směs v arašídovo-kokosové kari omáčce

Zdravá proteinová zmrzlina

Svalový růst (hypertrophie) - co to vlastně je?

Fitness Reese’s ze dvou surovin

Vtipné/trapné situace jako Au-pair

Gnocchi s šunkou, brokolicí a krémovou omáčkou

Jablíčka v těstíčku ve fitness verzi

11 cest, jak dosahovat stálého zlepšení při tréninku

Krémové kuřecí kousky na asijský způsob

Chia puding