Jillian Michaels - Banish Fat Boost Metabolism recenze


Banish Fat Boost Metabolism je téměř hodinový cvičební program od Jillian, který slibuje zrychlení metabolismu a zhubnutí. Najdete v něm prvky kick boxu a je více zaměřený na karido, i když nohy vás z něj pravděpodobně budou bolet taky. Workout je rozdělený do sedmi okruhů z nichž se každý dvakrát opakuje, modifikace pro začátečníky i pokročilé jsou samozřejmostí.
U workoutu se pravděpodobně pořádně zapotíte a jeho velkou výhodu spatřuji v tom, že nepotřebujete žádné vybavení a dá se cvičit i v menších místnostech.
Celkově tenhle workout nepatří mezi moje nejoblíbenější, chybí mi tu něco na ruce a více cviků na břicho ale na druhou stranu může být skvělým odlehčením od silového tréninku.

Hodnocení: 80%
Potřebná výbava: žádná
Obtížnost: pokročilí (začátečníkům doporučuji 30 days shred nebo Body revolution)
Komu program doporučuju: - pokud máte rádi kardio a kick box
- pokud hledáte cvičební program, který vám pomůže zhubnout a zrychlit metabolismus
Výhody: -cviky nejsou těžké na pochopení
- nepotřebujete žádné vybavení a dá se to odcvičit téměř kdekoliv
- skvělý workout na zvýšení fyzičky a posílení nohou
Nevýhody: -mě osobně workout brzy omrzel, na DVD je jen jeden a není zde moc způsobů jak cviky stížit
- jak už jsem říkala na začátku, chybí mi zde nějaké posilování na ruce nebo více cviků na břicho
- někomu nemusí vyhovovat větší délka workoutu

Komentáře

Oblíbené příspěvky